منشوراتبیانه راهبرد مشارکت مصوب

بیانه راهبرد مشارکت مصوب

بیانیه راهبرد مشارکت مصوب

 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در راستای ماموریت سازمانی خود تلاش می‌کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی، خدمات با کیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبان ارایه نماید.

چشم‌انداز سازمانی ما آن است که همواره به عنوان یکی از بهترین سازمان‌ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شده ایم.

ارایه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش‌های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت‌ها و ارایه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می‌باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل  تعاملات دوسویه، انتخاب راهبردهای ارایه خدمت، سخت و گاهی ناممکن می‌شود. به بیان دیگرارایه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایت‌مندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت حود را کامل نماید. سازمانی در ارایه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرها، پیشنهادها و انتقادهای مخاطبان خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، بر خود لازم می‌داند تمامی مقررات صادره خود را اعم از بخش نامه ها، آیین نامه ها و ضوابط اجرایی و ... پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته، از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرها و انتقادهای سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ آن اقدام نماید.

 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرایی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

می توانید ما را از دیدگاه ها و نظرهای خود از طریق:

1ـ منوی معرفی اداره کل زیر شاخه معرف مدیر کل و معاونت ها

2ـ به صورت تلفنی

3ـ نظرسنجی در تارنما

4ـ منوی نظرسنجی(طرح تکریم ارباب رجوع)

5ـ منوی تماس با ما

7ـ به صورت حضوری

آگاه سازید.

همواره مشتاق دیدگاه‌ها و نظرهای شما هستیم.