• ارتباط مردمی

سیستم ارتباط مردمی با مدیرکل

درخواست ملاقات با مدیرکل

 


 

مراجعه کننده گرامی:

روش های  پاسخگویی به شکایات و پرسش های شما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

1-                  مراجعه حضوری به دفتر مدیریت : طبقه دوم شماره تلفن: 3-33138051 داخلی 202

2-                  مراجعه حضوری به واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات : در انتهای نیم طبقه دوم – اتاق شماره 22- شماره تلفن: 3-33138051 داخلی 241

3-                  مراجعه حضوری به واحد حراست : طبقه دوم اتاق شماره 34- شماره تلفن: 3-33138051 داخلی 203

4-                  ثبت پیام در صندوق صوتی ستاد خبری حراست به:  شماره 33133085 و یا ارسال نامه به شماره نمابر:  3313719

5-                  مراجعه به  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  به نشانی https://markazi.farhang.gov.ir و ثبت شکایت

6-                  مراجعه به  سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل بازرسی استان مرکزی به نشانی https://shekayat.bazresi.ir/ و ثبت شکایت

7-                  مراجعه به سامانه «مرکز ملی پایش محیط کسب و کار» سامانه دادور و یاور به نشانی : http://www.bemcenter.ir/ با هدف اعلام شکایات و پاسخگویی به افرادی که موفق به دریافت مجوز نمی شوند.